27 maj

varit en grym helg verkligen! i fredags va de ju sif dagen i skolan, slutar ju alltid med ett stort vattenkrig, haha galet kul! så man gick ju inte därifrån torr kan man ju säga... efter de så drog jag o tjejerna hem till ida för lite mys! badade i hennes pool, solade, spelade kubb, grillade, åt glass o aa hade de allmänt bra helt enkelt! och igår drog jag o lollo ut till tjolöholm, låg där o stekte ett tag, fett skönt. sen hem o fixa lite sen vidare till adam, o jag cyklade!!!! till adam, haha! fattar typ inte själv att jag gjorde det.... massa mys där med med dom bästa! kollade bland annat på eurovision, o ja alla vet väl redan att loreen vann?! haha grömt!! men sen vid tolv tiden va de dags för mej o cykla hem, kom inte långt förens jag började lipa o mamma fick komma o hämta mej... haha pinsamt. men en mörkrädd tjej ute i skogen, alldeles själv är inge bra...
o idag då blev de chill med famlijen. jag o patrik tog cykeln o longboarden o drog o badade. eller aa blev inte så mycke badande, låg mest o stekte.
haha ja där har ni min helg väldigt kortfattat. men en underbar helg har de varit iallafal!
o här får ni lite bilder från helgen också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0