23 maj

sjutk go dag! gjorde ingenting i skolan typ, drygade runt i värmen typ. sen efter skolan drog jag o corre in till kungsbacka för o kolla lite. sen skulle vi också sola, hahah, mitt solarium funkade dock inte, sög som fan, eftersom jag hade betalat, men ajaa. va ju redan varmt nog.. sen hem till corre en snabbis o sen vidare till skärsjön där de va lite kult folk! blev ingen badning för mej dock eftersom jag inte hade några badkläder.. men såg ändå ut som att jag hade badat, haha! fick många blöta kramar och blev lite vattenkrig typ. men sjukt najs va det! så tack people för dagen!
o juste, när jag skulle dra hem så läcker min moppe bensin!!? wtf liksom... va typ någon som hade tagit min bensin för den va nästan slut när jag skulle köra o hade mycke när jag kom dit, men som tur är så räddade maurits o jim mej! tack så mycke pojkar för hjälpen, grymma är ni!! så jag kom hem o överlevde!
ne här får ni lite bilder ifrån dagen=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0