-

varit väldigt dålig uppdatering men jag har fullt upp så får bli så då.
igår va de ju som alla vet valborg, va vid lygnen med goa människor. men kvällen kunde ju varit bättre, haha. jaja! sen sov corre och lollo här. tvugna att gå upp tidigt idag med eftersom dom skulle iväg.. segt som fan, men men. när dom hade åkt la jag mej på altanen o stekte i det fina vädret, gaah så himla härligt har de varit! efter väldigt mycke chillande gjorde jag mej i ordning o drog in till kungsbacka för att kolla på bio med min fina vän inez! blev "the lucky one". sjukt bra och fin film, sevärd!
o nu sitter jag här själv i min säng.. ska snart göra mej i ordning o sånt för sängen sen kolla big brother. men ni får lite bilder från dom här två dagarna sen kanske ni får lite bilder från valborg en annan dag. jaja puuussssis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0