bad day

hel knasig dag. mått baj alltså.. 
hade nationella i kemi. gick la rätt ok, eller aa bättre en vad jag trodde att det skulle gå.
sen på spanska så kändes det som att jag skulle svimma o spy, as äckligt. så jag blunda och hoppades på att det skulle försvinna men sen när jag öppnar ögonen så ser jag inget!!? det är massa vita blinkande prickar för ögonen. alltså det va nog det läskigaste.. fyfan! efter det mådde jag bara allmänt dåligt.. tror de va min migrän som kommit tillbaks.. fml, mja typ
så jag drog hem tidigare från skolan. la mej o sov nån timma. gött de! så nu mår jag mycket bättre och har faktist lyckats sålt lite korv inför klassresan, haha. duktiga mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0