next wave

drog mej in till stan idag med två bussen, träffade upp corre så vi gick runt o kollade i lite affärer satte oss sen o åt på condeco. corre började tyvärr må dåligt så hon va tvungen att dra så jag gick runt o kollade lite själv o hittade faktist en del grejer, as nöjd! sen drog jag mej tillbaks till kungsbacka o träffade lollo, jenni, matte & julia. drog runt där ett tag o ställde oss sen i kön in till melrose rean. hittade inte så jättemycket faktist, men fick med mej en mobilhållare eller va de nu heter, ääsh ni får bild på de i morgon. sen skulle jag skynda mej till bussen men missade den... så jag gick hem till min kära farmor o väntade på att nästa buss skulle gå men självklart missar man den också o de va sista bussen... löv life!! men madre kom o hämtade mej som tur va, mindre happy. jajaa, nu ska jag snart sova för är så sjukt trött! gick ju upp halv 10 idag!! hemskt... verkligen vänt på dygnet nu, inte bra. men ne, pussar på er!!
 
o min fina joel har nu döpt sej, blir konfirmering snart!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0