livet leker

asså måste bara säga de, jag älskar sommarlov! underbart verkligen! 
åhå, ska se om jag säger rätt dagar nu osånt, men ska försöka. i torsdags på dagen drog jag till vita sand med tjejerna, låg o stekte lite, spelade volleyboll med några andra där, badade o käkade glass. sen på kvällen va det ju mtv world stage, ägde! och b.o.b är nog inte liiite snygg, gaaah. 
& i fredags va de ju midsommar, va först hemma en stund med familjen o massa gäster, va rätt mysigt fast rätt tråkigt att det regnade så mycket. men men, de är ju svensk sommar så då ska de ju regna... senare på kvällen drog jag hem till gina på fest, fast va lite kaosigt där ett tag så jag drog o badade med emil istället. kallt som fan i vattnet men tillslut kom jag i! riktigt mysigt!
och idag då, tog de lugnt ett tag sen fixa mej lite för att dra till vita sand o träffa lite folk för att grilla o spela volleyboll. va där ett tag o tog de lugnt. sen träffade vi på en massa nya människor, sjukt kul! medans dom andra drog hem till oskar stannade jag o steppi kvar med några killar som bodde på campingen, dom skulle uppträda eller vad man säger med eld sakor, fett ballt o dom va riktigt duktiga. men sen drog vi oss hem till oskar där de va lite folk, lite segt dock så drog mej hemåt rätt snabbt. o nu är jag här, alldeles ensam... nejdå, ny dag i morgon med nya äventyr! natti natti folket!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0