high five

mitt sommarlov kunde verkligen inte börja bättre!
igår va de först skolavslutning, bal o sen fest. allt va verkligen helt perfekt! har träningsvärk för att jag dansade så mycket, ångrar dock att jag dansade med mina klackar, mina fötter gör fortfarande ont... men foouck, så himla kul va det!
o det känns inte som att jag slutat nian, känns som att det bara är helg ungefär o att jag kommer träffa min fina klass på måndag igen. men så är det ju inte. men vill inte tänka att det är över för vi har fan hela sommaren framför oss! det här kommer bli kungligt!! men tack iallafal, smedingeskolan, lärarna o framför allt 9b2!! grymma allihopa!
men sen idag då, första sommarlovs dagen. vaknade upp här med corre o fan va sega vi varit. legat i sängen hela dagen till klockan fem... haha! men sen lite senare på kvällen så drog vi oss till svinsjön jag, corre, jenni, matte, julia o emma. åt kall korv, bröd o chips, åkte båt o snackade en massa. jättemysgt va det! tack tjejor för ikväll!
o här är lite bilder från kvällen. tänkte lägga upp alla avslutning & bal bilder i ett eget inlägg om en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0