sunday 8 july

igår konfirmerades joel, så fin han är! ni får bilder någon annan dag för just nu har jag inte tid till det. sen på kvällen drog jag hem till lollo där de va lite folk, fett mysigt. älskar att allt är som vanligt, att man bara träffas o ha så himla kul! löv it, ni är awesome! sen drog jag mej hem där på kvällen/natten någon gång. o tack corris för skjutsen! o dom bilderna får ni också en annan dag, hehe. 
sen idag, vid halv sju ska jag träffa upp inez på min bike. vi ska cykla till tjolöholm o träffa folket. blir nog mysigt. är dock inte på så bra humör idag o jag börjar bli sjuk.. så de suger. men hoppas på att jag kanske mår lite bättre sen! aja, hörs ikväll kanske. annars i morgon! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0