allting går runt

igår va de ju gothia invigningen, fucka som satan med våra platser o grejer o fick sitta lite utspridda.. men men, jag o lollo gjorde de till en väldigt braig kväll iallafal! sen träffade vi upp corre o steppi igen! 
lämnade sen mina tjejer för att bada nakenbad med emil, väldigt trevligt! sen sov han hos mej till idag. hann knappt vakna innan vi va tvugna att dra, eller aa jag skulle dra.. så vid ett tiden befann jag mej hemma hos lollo. tog de lugnt lite grann sen iväg till göteborg för att kolla lite matcher o sånt på gothia. men blev inte mycket match tittande, haha... men satte oss där på läktaren, sen kom melina o josefin dit, trevligt trevligt! pratade med alla möjliga människor, haha så himla roligt verkligen! träffade också på två as sköna killar från falköping som vi också ska träffa igen på fredag. hjälpte också en fransman att hitta i göteborg, haha aa, skulle kunna sitta i evigheter o berätta om kvällen, men sjukt kul har det varit, så tack alla fina människor för kvällen! kung bra! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0