kroatien

varning, långt inlägg! höhö
kvällar som denna, då man inte kan sova o har tråkigt, de är då man får igång sin andra halva av hjärnan.
KROATIEN - verkligen något jag inte ångrar! bland det bästa jag gjort i hela mitt liv! innan jag åkte funderade jag lite på att inte åka med, för 3-4 veckor är ändå en rätt lång tid att vara borta från sin familj, och så långt borta. men jag åkte med, och jag är så himla glad att jag gjorde det!
en hel månad i kroatien med min bästavän! helt underbart♥

bilderna ligger inte i någon speciell ordning

jag & lollo hade i uppdrag att diska varje dag. ååh diska tänker ni.. men jag och lollo gjorde de till en sjukt grym stund! vi stod där och sjöng, inte lite heller så folk skrattade åt oss sen hände det alltid något speciellt under varje gång! diska♥
dom hade väldigt balla träd där måste jag säga, går rakt ut(?) detta ställe va även ett av favoritställena!
kroatien♥
datasalen! hände även roliga saker där! en dag tog jag dit min egna dator och snodde deras inernettsladd, när jag skulle sätta tillbaks sladden i deras dator visste jag inte vart den skulle sitta så jag la den bara där. dagen efter då jag o lollo kom dit hade dom satt fast alla sladdar med någon grej, så sladden satt där den satt. förlåt till alla människor som va lika busiga som jag, hihi.
våran sovspott♥ tog med oss täcke och kuddar o la oss under ett träd o sov en stund. har även en kåtte ifrån det trädet: )
ååh glassen! jag är i vanliga fall ingen glassälskare, men glassen där va gudomlig! dräggel..
fotade lite! några minuter efter att denna bild togs mötte vi på två jättesöta pojkar som vi spenderade veckan som kom med:)
påvägen hem. lollos pappa köppte en dricka man blev blå på tungan av, vilket vi tyckte va väldigt kul!
dessa två pojkar spenderade vi den sista veckan med! marco & jonathan. härliga killar!
haha dom gillade att retas.. jag o lollo ville inte vara med på bild. så när vi tog upp kameran o skulle ta på dom, vände dom sej om. haha idioter:')
va på tivoli som låg precis vid campingen. denna som är på bilden va rätt lugn åså.. men sen, så åkte vi en annan galen karusell! jag fick ett fucking blåmärke av den!? alltså inget litet, typ 7 cm långt. den gick så fort att jag ej fick luft, haha men fan vad jag skratta!
någon dag innan vi skulle hem så ristade vi in detta i ett av träden vi "hängde vid", ballingar!
promenad vid hamnen!
ja, hon är som hon är.. men jag gillar dej ändå!♥
badade gjorde vi mycket! bodde ju 20 meter från havet.
dom hade många fina resturanger där! här är en av dom, dom hade dekorerat jättefint i taket med fiskar o sånt. jättemysigt! trots mitt hat till fiskar..
jonathan fick tag i lollos kamera o kollade igenom ALLA bilder, vi dog lite.. haha, många fina bilder där..! vi kom också fram till att han va en mindre bra fotograf:)
vi körde på lite nattdopp också!
åkte runt campingen i en sån här cykel(?) kul men väldigt jobbigt! rasmus fick hoppas av i backarna o putta upp oss, haha..
låg ju självklart o chilla på stranden, massor!
solnedgången va helt fantastisk! denna bild är tagen från första eller andra dagen vi va där. man kunde verkligen se när den gick ner, de tog inte ens en minut för den o gå ner typ, jätteballt!
tog en cykeltur runt campingen!
lilla söta emilia med nutella runt munnen, haha:') en stor favorit vid frukosten!
solnedgången vid hamnen!
finaste ♥
blev mycket god frukt! åh, kan nästan känna hur gott de va av att bara titta på bilden, haha!
ja bilden säger väl allt?! KUNGLIGT♥
denna bild är tagen utanför gågatan med alla affärer. vi hade tagit en promenad upp till staden, vi höll på att dö av värmeslag! kan ju säga att vi valde fel dag.. så jag och lollo rusade hem till husbilen igen, bytte om till bikini och hoppade i havet!
fotade vid havet! lite efter att denna bild togs så stötte vi på ett härligt gäng med killar! vikingdefiking♥
dom hade också bungijup (???) på campingen, som vi kunde se ifrån husbilen. förstog inte hur dom vågade dom som hoppade, crazy! men fett ballt att dom hoppade ute vid vattnet.
i tyskland, hade precis kört av båten. jag o lollo hittade stenar vi blev förälskade i ♥
det finns så mycket mer jag kan berätta! men det här får räcka:) kan ju lova att ni kommer få höra mer om kroatien i bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0