söndag

heeej! blev lite senat igår så hann inte blogga. va en sjukt kul kväll igår! jättegod mat o jätte trevligt folk! jag hade det hur bra som helst iallafal! & grattis igen till marcus:D
kom hem vid halv två ungefär. syster tyckte att jag kunde stanna kvar själv men blev inte så.. segt.
men la mej med en gång för va så himla trött!
idag väckte mamma mej och sa att vi skulle till ikea. så jag gick upp o fixade mej lite grann. sen drog vi! fick med mej en säng, hylla och en lampa hem! älskar det! fortfarande lite kvar på mitt rum som måste fixas. men äntligen har jag fått min säng iallafal! så inatt kommer jag sova som en prinsessa: )
ne men ska fixa i ordning lite nu i rummet. sen fixa för i morgon med! men vi hörs kanske senare! annars i morgon igen. puss / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0