en dag med min fis

heej! sorrysorry, men ni vet..
skolan idag va rätt så bra. hade cirkelträning på idrotten men jag och amanda peppade varandra massor så det gick as bra!
efter skolan drog jag och lollo in till kungsbacka för att hyra film och köpte lite gott. slutade med fem filmer, godis och en ben&jerry. drog också en subway lite snabbt innan bussen kom. men va lite mycket folk inne på subway så satte oss i trappan på hemköp..
sen hemåt till mej. kollade film, åt godis, gjorde mat, snackade, kollade lite tv och kollade ännu lite film. mysig kväll med dej lilla fis! ♥
nu då, ska jag kolla runt lite på datorn o va lite social. i morgon blir det 30 års fest för marcus! blir nog roligt! men vi hörs i morgon igen. puss!
lollo & jag hade kul på NO lektionen, japp japp..
.. & denna älskade bonaqua bara slank ur mina händer på bussen och på något knasigt vis bara ramlade ur bussen.. uuh..
min fina!
haha kollade lite gamla bilder.. hahaha, dör..! kommer verkligen ihåg när detta kortet togs. kul att vi också skrev på baksidan av kortet "obs, ingen annan en louise och sara får kolla!".. näe de va lite kul:')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0