äggis

hej alla fina! förlåt för ingen uppdatering igår, va hos corre o det funkade inte att mobilblogga..
ajaa, åkte till corre vid två tiden. vi tog de bara lugnt, kollade film o åt chokladbollar. sen vid elva så fick vi för oss att träffa lite folk, så vi ringde runt åsånt men allting sket sej.. haha! så vi satt uppe o snackade ett tag o myste på. sen slocknade vi vid tre.
vaknade upp idag vid tolv, käka frukost sen va de dags för mej att dra hem. corre följde mej en bit med moppen, sötis:') sen jag kom hem har jag inte gjort så mycket. dött lite grann i soffan å sånt. skulle igenligen kolla hockey men jag va alldeles för trött för de, så blir hemma idag! men jag bloggar mer senare igen, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0