yesterday & today

som jag sa igår så ringde jag louise och hon hade lika tråkigt som jag så vi bestämde att hon skulle komma hit o sova här. det vi gjorde igår va nog att sitta helt fast vid datorn och kolla massa klipp på "walk off the earth" som är så underbart jävla awesome! gaaaah, dör ju!!
somnade någon gång? o vaknade vid halv ett idag gick upp och åt frukost sen så har vi legat hela dagen i sängen. och jag skojar inte, vi har verkligen legat där heeela dagen! rätt gött men man kände sej lite värdelös när man legat där i flera timmar, haha jaja, sånna dagar behövs ju ibland.
just nu ligger jag i sängen alldeles själv. ska nog kolla någon film tror jag, men vi hörs sen! / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0