igår & idag

awesome dag igår! corre kom hit och vi chillade på livet. sen tog vi våra balla moppar in till kungsbacka sen vidare till göteborg för att kolla "this means war". kunglig film! se den!
efter filmen drog vi oss till pendeln.. hahahaha! kaos, va en stor fet spya på golvet vid pendeln sen glömde corre vantarna så vi hoppar av i möndal väntar på nästa pendeln tillbaks och springer förbi spyan igen, hämtar vatntar och sen äntligen hem! hahah dog ju så kul det va! tack finaste cornelia för dagen igår!
sen påvägen hem så hämtade jag upp lollo, så hon sov hos mej inatt. blev massa snack o sånt som vanligt! as gött!
och dagen idag orkar jag bara inte.. så himla trött och seg har jag varit hela dagen. men nu är den äntligen slut! så nu ska jag lägga mej i min gosiga säng o dö. godnatt på er!
kul att godiset inte ens ser gott ut..
FML.. passade in riktigt bra då när corre hade glömt vantarna o vi va tvugna o åka tillbaks till lisebergs stationen.. så självklart ser man detta när man står o väntar. yey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0