fredag & lov!

äntligen looov!! är så himla lycklig just nu va!
dagen har rullat på, matte provet kändes rätt okej! och idrottslektionen, hahah. älskar min klass en aning:')
efter en väldigt bra dag i skolan drog jag mej hemåt med ricky på telefon, haha. sen smsade jag med steppi också och vi ville verkligen inte stanna hemma nu första lovdagen, så vi beslutade oss för att fråga lite folk om dom ville hänga med och bowla. så om någon timme drar jag mej hem till louise en stund sen till kungsbacka för att bowla med lite underbart folk!
steppi hänger sen med hem och sover här, awesome!
livet äger rätt så as mycket!
bloggar kanske i kväll, annars i morgon. ha en underbar fredag folket, det tänker iallafall jag ha:D
massa kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0