dag 10

Dag 10- Låtar du lyssnar på när du är glad, ledsen eller arg.

just nu är det dom här som spelas när jag är på bra humör
Train – Drive By
Avicii & Sebastien Drums – My Feelings For You - Radio Edit
LMFAO – Sexy And I Know It
Enrique Iglesias – I Like How It Feels
och denna kommer antagligen börja spelas också
David Lindgren – Shout it Out

och när jag är arg/ledsen lyssnar jag egentligen inte på något speciellt. då försöker jag ju bli glad igen och lyssnar då på glad musik såklart, haha.
men här har ni en lista som lollo gjort till mej, mensmix heter den, mensmix .
har du mens, lyssna! eller aa, annars också=)

och sen när jag ändå babblar på om musik, så tycker jag ni ska lyssna på den här
han härmar håkan hellström såååå himla mycket verkligen, han låter som håkan, låten skulle nästan, bara nästan, kunna vara håkans låt och ni som såg på melodifestivalen såg ju att han dampa som håkan, haha. men tycker ändå att den är väldigt bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0