söndag, 25/9 2011

tjaa! vaknade vid 10 och fick värsta energi kicken, så jag tog på mej träningskläderna och stack ut på en liten springtur, skönt!
när jag kom hem igen påbörjade jag min färgning av utväxten, satt och höll tummarna under hela tiden hårfärgen va i, trodde verkligen håret skulle gå av... resultatet blev la inte riktigt som jag hade tänkt mej, hm, grått/oranget.. men ajaaa, de lägger sej la snart, så de får va bra såhär=)
sen blev den en liten tur till Ikea med mamma, joel och patrik. fick med mej en till tv bänk hem till mitt rum, två glas/muggar och små korgar. så nu är det nästan klart i mitt rum, bara en ny säng och lite små saker som ska till:) prima!
sen drog vi hem igen, och jag började fixa massa i mitt rum åså, så nu är det klart!
borde igentligen plugga just nu, men jag orkar verkligen inte!! alldeles för trött för det.. så ska lägga mej i sängen och kolla på tv eller nått:) vi hörs mer i morgon, och jag vet att min uppdatering suger för tillfället.. men vad ska man göra. men hörs i morgon ialafal!
L O V E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0