kaozzzz

hola people!
gårdgen va verkligen kaos! shet asså, tänker inte direkt gå in på massa detaljer och skit.. men ah, jag drog därifrån runt elva för att jag inte pallade va kvar. så tog moppen hem till lollo där jag spenderade natten och dagen idag. satt och snackade i någon timme sen blev de lite film mys, blev "bad teacher", bra film ändå:)
sen blev de ännu mer snack vid matbordet med lite yoghurt och choklad, mys. sen somnade vi någon gång runt halv fyra. idag vaknade vi vid tolv, skönt att få sova ut för en gångs skull! och vi gjorde inte så mycke, snackade och kollade på idol repriser och bara chillade. drog sen hemåt vid sju tiden.
tack så himla mycke lollo för natten/dagen! you are the best!
sen jag kom hem har jag bara chillat lite med mina bröder, kollat på film och käkat popcorn, awesome! ska kolla runt lite på bloggar åså nu, sen får vi se om jag orkar hålla mej vaken så länge till.
men hörs mer i morgon ialafal, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0