älsklings syster!

väldigt hemsk uppdatering har det varit nu. men jag har ju varit sjuk hela veckan så det är ju inte speciellt kul att ha 89045 inlägg om att jag varit sjuk..
men i går va jag ju igentligen inte sjuk, bara mamma som tyckte jag kunde få vara hemma en extra dag typ. så va hemma och chilla ett tag sen vid tre någon gång drog jag mej in till göteborg för att träffa min efterlängtade syster! så himla kul och mysigt har vi haft det asså! kände verkligen att jag behövde det, få någon att prata med, prata om precis allting. och det gjorde vi verkligen. hon är min älsklings syster och min bästa vän. så himla glad att jag har dej!
men ah, vi drog till willys och köpte lite mat åsånt till kvällen. kom hem till henne och gjorde i ordning maten och satte oss vid tvn och bara myste och snacka som bara den! kollade på idol gjorde vi också, haha asså första gången som jag höll med Bard!!! sjukt, men om ni vet han som va så kaxig och sa att alla tjejer tyckte om han? åååååhnej va han skämde ut sej..... jag och sabbe satt där och hade typ ryckte på honom! gaaah... haha!
men ah vi hade suttit där i några timmar, kollat på tvn lite halft åså. sen vid 11 så fick vi för oss att färga hennes löshår, vet inte riktigt varför haha, men de bara blev så, satt håret va färdigt någon gång vid 1:) och blev riktigt bra också! asså hennes löshår va inte samma färg som hennes riktiga hår innan vi färgade, haha... lite därför.
men la oss i sängen och pratade på i någon timme sen somnade vi. och fick sova lite grann ändå, vaknade vid 11, så de va skönt. vi tog det bara lugnt, provade massa hår grejer och smink grejer hon hade åsånt, haha:') sen vid tre va jag tvungen att dra mej hemåt eftersom sabbe skulle ut nu i kväll. men hann ta en sväng på allum först, fick med mej ett puder hem bara.
sen hemma har jag bara tagit det lugnt, städat lite granna faktist. eller ah rensat lite i mitt skåp i badrummet, behövdes! så de va ju bra ialafal.
också planerat morgon dagen, blir en dag på stan med lisfis sen drar vi på bio, gröömt!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0