27/9-2011

HAHA till er som har 3, fattar ni nu att det suger ellar?;) hela facebook är full med statusar om att 3 ligger nere, sög ju för eran del! telia ska de vara, punk och slut
dagen gick rätt fort idag tycker jag, lite segt i morse att komma upp bara, men det är det ju varenda morgon typ. efter skolan drog jag hem och käkade lite, sen tog jag moppen till shell för att tanka, haha första gången!! fick panik när ja väl stog där, visste inte vad jag skulle göra eller någonting fastän ida och joel sagt hur man gjorde. efter några samtal till madre och padre lyckades jag allt, tog dock fel bensin.. haha, bra för miljön men sved lite i plånboken, aya nu vet jag till nästa gång ialafal=)
duschat och chillat sen jag kom hem efter det, inget plugg idag vilket är riktigt awesome!!! ska lägga mej i sängen och lyssna på musik och hoppas på att jag somnar snart, trött som ett as. jajaaa, hörs i morgon eller senare,
L O V E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0