something new

ledsen för att jag inte bloggat nu de senaste dagarna.. men har inte haft tid förens nu typ.
haha ja vad har jag gjort, jo igår va jag först i skolan, men hade halvstudiedag så fick sluta vid 12. och då tog jag, julia, jenni, matte & ida mopparna till ullared (!!!!!) haha, sjukt kult va de! men jeflar va kallt, det ösregnade hela vägen ner, satt man va ju en aning blöt när man kom fram, och jenni och julia tog en rejäl omväg så de tog ca 3 timmar att komma dit, haha. men vi kom ju fram ialafal, fick med mej lite grejor hem också som ni får se sen. va där i kanske 2 timmar sen tog vi mopparna hem igen, haha! vi tog idas väg denna gången satt det gick lite snabbare.. tackar för dagen igår flickor!
idag va det bara skolan som vanligt. tog moppen till skolan med och så lyckades man låsa in nyckeln i moppen.. haha smart där! men som tur var va mina bröder fortfarande hemma så de kunde ta med extra nyckeln, vet inte vad jag gjort annars asså! haha! sen jag kom hem från skolan har jag kollat på lite tv och varit ute och sprungit. ska snart göra mej i ordning och sen dra till gymnasiemässan med mamma. ska till den i morgon också med skolan, haha. så får se om jag kanske bestämt mej snart vad jag ska gå=D men vi hörs kanske senare ikväll eller i morgon igen. ska försöka bli bättre med uppdateringen...
L O V E

detta köpte jag, + ett par hel svarta vanliga jeans och godis till tim!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0