sexy and i know it

HALLUF. min dag har varit awesome! vaknade vid elva, bestämde tid med lollo när vi skulle träffas åsånt. så va i göteborg runt två tiden. drog runt där och va lite smakråd åt lollo eftersom man är pank för tillfället, haha! men hon hittade lite sakor ialafal. drog sen en subway, as gott som vanligt! drog oss sedan hemåt vid fem. tackis lollo! älskar dej, chicken chicken chicken! :'D
sen jag kom hem har jag ej gjort så mycket. kollat på tv, bla "det okända".. inget program för mej kan jag säga! haha, livrädd blir man ju!! nämen, lite ballt ändå. tror sten hårt på sånna grejer, blir as sur på folk som säger emot en om sånt, eller ah om allt, men väldigt mycket sånt.! har också suttit och funderat lite på om jag kanske ska färga håret snart, kanske rött eller svart? men är rädd att jag inte kan få tillbaks min blonda färg om jag ångrar mej, hm.. svårt det där! lär ju fundera på det ett tag till. men ska kika runt på lite kul sidor nu ett tag, snacka med folk och bara njuta av att det är helg. awesome! vi hörs nog senare. köss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0