oktober

inte bloggat på heeela helgen, illa!
men vad har jag gjort då? i lördags hade jag foto dag med lollo, vädret va ju inte det bästa men fick någr bilder ändå. ja vi fotade då, kollade på lite film och bara myste. sen sov hon här också till igår, och som vanligt tar hon upp hela sängen, haha! så hon låg och snarkade ända tills 12 och jag vaknade vid 10 av en louise som låg på mej typ. jajaa, älskar dej ändå fis:')
sen åkte hon hem vid två kanske, och jag drog med mej tova till liseberg. haha söta pojkar som ville att jag skulle åka med dom, guligt! drog oss hemåt vid åtta då de stängde. braiga dagar har det varit ialafal=)
& idag är jag hemma från skolan, känner mej inte alls bra, ont i halsen åsånt. ska bara ta de lugnt idag, håller på och laddar ner lite filmer nu så ska la kolla på dom snart. men jag bloggar mer senare, L O V E


några bilder sen i lördags, kommer fler

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0