looooov!

heeeej! kom nästan precis hem från ica maxi, som förresten har jättebilligt godis nu, haha just so you know! men det va ialafal därför jag åkte dit, för att köpa godis.. träffade även lollo där som också stog och plockade massa godis, haha! ska hem till henne snart, och kolla på idol antar jag, haha blir första gången jag ser på de efter audition, sen mysa och snacka massor, awesome! skulle igentligen hem till axel för filmkväll men vi är ju inte dom bästa på att planera.. haha! men ska ju ialafal hem till lollo snart, efter att jag ätit lite åsånt. pappa kommer nog med maten snart=) men vi hörs senare när jag är hos lollo! ha en grym fredag people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0