come on get higher

Hola! ligger i sängen och försöker lyssna på spotify vilket inte är så lätt när någon annan jävel är inloggad på den och också försöker lyssna.. logga ut, tack! haha.
varken hann eller orkade blogga igår när jag kom hem från matchen, blev ju rätt sent så va en aning trött. hade en awesome kväll ialafal, med stephanie, joel, patrik, sabine & marcus. och frölunda vann ju självklart, 3-2 blev det! grymt! efter matchen drog sabbe och marcus hem och vi andra till donken för att köpa mat, blev lite stressigt där så fick äta på vägen till pendeln, haha. tackar så mycket för dagen!
idag då, skolan som vanligt. jätte mycket folk som va borta, så va nästan bara jag lollo och inez som va tjejor i klassen idag, lite tomt.. haha! men väldigt chill dag, lärarna va borta dom med så kunde ta de lite lugnt. efter skolan drog jag mej hemåt bara, tittade på alla söndags program jag följer, allt är verkligen på söndagar haha, så spelar in de och ser dom under veckan.
en lugn kväll, inget plugg så de är gött! ska nog sätta mej vid tvn snart tror ja. sen får vi se om jag bloggar mer idag, annars hörs vi i morgon igen, puss!
haha innan matchen hemma hos mej:')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0