ollared

sitter nu och lyssnar på justins nya allbum, lite kär i honom asso! looove!
har ju som sagt varit i ullared idag, fett mycket folk men lyckades ialafal hitta något, nöjd med grejorna. efter att vi trängts bland allt folk käka vi lite och sen drog vi oss hemåt, satt och snackade med älskade louise i telefon på vägen hem, stackarn har blivit sjuk, haha, lite synd om dej är det ju♥ sen jag kom hem har jag inte gjort så mycket, tagit de lugnt och fixat lite. ska snart fixa mej lite och sen dra till ishallen för att kolla på joel & patrik när dom spelar. men bloggar nog när jag kommit hem igen, om jag hinner och orkar. hope so, men hörs då kanske! puss
fick med mej detta hem, + ett skal till mobilen och en högtalare.

Kommentarer
Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

fina saker :D

/ http://smnmode.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0