style by tyra

de som jag beställde från style by tyra i söndags kom idag, är jättenöjd med sakorn! fick också hem klänning o skorna som jag tänkt ha på nyår, men blev jävligt besviken när jag öppnade o såg hur de såg ut.. nääe, inte fint! haha.. så jag beställde nya grejor och hoppas på att detta blir bättre=)
min dag idag då, den har varit förjävlig faktist.. når inte målen i NO, måste plugga som ett as i matte, SO, NO och svenska, härligt! sen har allt bara varit åt helvette..
haha lilla cornelia, följde med henne ner till vårdcentralen för att hennes ena pupill va större en den andra, haha, söt! men de va inget allvarligt sa dom, så de va ju bra=)
efter skolan drog jag hem, och pluggade!!!! helt sjukt ju, gjorde faktist åtta sidor i powerpointen på SOn men de är gaaaaaalet mycket kvar tyvärr.. men men, kommit en liten bit ialafal.
ne nu ska jag fixa lite inför i morgon sen nana faktist.. natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0