you..

baaad uppdatering..
men min dag ialafal, har varit pain in the aaaaasss fram tills sista lektionen. eheheh.... missade bussen i morse också, duktigt. skoskav från igår, så fick orientera barfota och gå hem barfota från bussen. haha inte skönt kan jag säga men hellre de en att ha skorna på sej.
efter skolan drog jag bara hem, joel och jag va hemma ensamna, haha vi satte på massa hög musik i hela huset och började dansa gaalet mycke, haha så kul. vi hoppade runt överallt:') haha. gjorde lite mat också och försökte städa samitigt. gick la sådär. men kul hade vi!

nu ska jag bara fixa lite för i morgon sen kolla på tv. & i morgon efter skolan drar jag med filip, sen runt sju ska han spela dm match så ska kolla på den med stephanie. så blir dålig uppdatering i morgon med. men de är mycke som händer just nu. så ni får leva med det. men vi hörs när vi hörs:) kanske kan mobilblogga i morgon..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0