you & me

ligger på golvet och funderar på om jag ska börja plugga snart? naa, inte riktigt en.

hade ju spanska omprov idag, och de gick la rätt bra tror jag. blev godkänd nu ialafal:) och förhöret gick bra det med. fick 27,5/32. väldigt bra för att vara jag. hahaha ok, jag fuskade... men jag va inte den ända kan jag säga! haha!
har varit en väldigt bra dag faktist nu när jag tänker efter. haha hela veckan har kännts väldigt seg men denna dagen har varit riktigt bra! och väldigt skönt med fredag i morgon! inte planerat så mycket inför helgen, vet bara att jag ska kolla på fotbollsmatch på söndag med steffni. sen får vi se vad som händer:) 

nu ska jag försöka få mamma till att beställa kläder till mej från h&m.... hahha, kommer nog inte gå så bra, men men. sen blir de plugg! heja mej!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0