17/5

klääningen blev aaas bra! fast den kunde blivit liiite bättre om den passade... haha smart som jag är så har jag sytt ihop lite av tyget så att den blvit mindre.. men de är la bara till att ta upp allting igen och böra om på nytt. annars blev den jättesöt:)

hann också åka och lämna alla korvar jag sålt till folk. de va en som bara hade en femhundralapp så jag skulle ju växla men så fick hon för mycke pengar.. haha så de saknas typ 200 spänn.. oups! jaja, de löser sej!

men nu ska jag äta, kolla big brother och smsa med älskling. sen blir de sängen. & jag hann med 3 inlägg idag! duktigt! :D

funkar tydligen inte att ladda upp bilder nu?! försökt tusen gånger men vill inte funka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0