första maj

hola!
haft en bra valborg? de har jag ialafal, haha. hade jättekul, men de blev lite kaos ett tag. men de va ialafal jättemysigt, satt och grillade, lyssnade på musik, pratade. men sen när alla skulle dra där ifrån så blev de helt kaos asså! hahah! alla krånglade, så jag och stephnaie orkade inte med de så vi drog till gällingeskolan. satte oss där på gungorna och snackade. men sen kom resten av människorna och satte sej där med oss. allt krånglade ennu lite till.. men till slut så löste sej allting. och jag fick faktist lite sömn i natt:') känns väldigt bra.

har inte planerat något för idag. och de är ju sjukt kallt ute så jag ska nog sätta på någon film snart och bara mysa. blir mer uppdatering senare, så hörs då:) pussar


Kommentarer
Postat av: Anonym

Var med i MÅNDAGENS BLOGG HOS MIG! :D vinnaren utses imorn kväll!

2011-05-01 @ 22:27:58
URL: http://soevelinah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0