Får bli ett inlägg på mobilen nu.. Chill d...

Får bli ett inlägg på mobilen nu.. Chill dag, slapp ju skolan, hehe.. Skulle till sjukgymnasten halv 3 så mamma sa att jag fick ta en låååång sovmorgon, väldigt skönt! Men ah jag va ialafal hos sjukgymnasten innan, mitt knä mådde bra fast ska göra massa övningar flera gånger om dagen så att de blir som vanligt och starkare runt om:) Skulle igentligen träffat älskling nu, men de mesta skiter sej när man bor på landet.. Ingen skjuts, så de sög rätt mycket! Och i morgon drar jag till skara så kan inte täffas på hela helgen.. Mindre kul! Men men.. Blir en hemma kväll, ska packa lite åså för i morgon. Men vi hörs senare med bättre inlägg, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0