chillarpåre

gaaah, strulig dag! skolan började ialafal med ett praktiskt hemkunskaps prov, och de gick bra hoppas jag. inte för att jag tyckte maten smakade så bra men.. haha. sen fortsatte dagen på som vanligt. fast mådde inte speciellt bra men de blev bättre till slut. efter skolan drog jag och stephanie med lollo hem. vi hade tänkt att planera sundsvalls resan i sommar, de gick la sådär. haha. men vi fick gjort lite ialafal. jag och lollo, eller ah lollo ringde och bokade tid för mej och henne nästa vecka för att göra industrial, glaaaad tjej!

nu sitter jag bara hemma själv, lyssnar på musik och chillar på livet. tänkte försöka rota fram någon kalender eller nått, känns som att jag behöver den nu asså. händer galet mycket just nu! så de kan behövas.. men vi hörs lite senare, kösss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0