måndag

louise kom hit igår och sov här:D så de va därför jag inte bloggade mer.. satt bara å snacka, kolla lite bilder skrattade massa å sånt:D mys!
dagen i skolan idag va sjukt seg.. har ju inte sovit så mycke de senaste så höll på å somna nästan, haha. men dagen har väl haft sina lite bättre stunder åså:) som när klassen satt ute i det sjukt fina vädret å bara chilla. sen drog jag och cornelia upp till simhallen och köpte glass. as goott!

just nu sitter jag bara å tar de lungt, kollar igenom lite bilder och lyssnar på musik. ska snart börja ladda upp några bilder från i lördags då jag och stephanie fotade:D sen ska jag plugga lite, men kommer snaaart lite bilder:) puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0