jb

tänk att jenni och matte sitter där i london och ser honom nu, på riktigt! haha!

sitter nu och försöker läsa lite i min fysik bok. går väl sådär, som vanligt. btw, i morgon så ska jag och stephanie hålla i idrotts lektionen, haha! får se hur det kommer gå, å när vi bara är halva klassen också så är de ennu svårare att göra något.. kom på nu att jag inte bloggade igår också, de va för att jag va med stephanie och sen orkade jag inte.. haha! vi planerade lite inför lektionen åså, haha mycket skraatt! :')

fortsätta läsa lite nu då, sen kolla lite bloggar å ta de lugnt bara:) höööörs!
puss & kram


Kommentarer
Postat av: Anna Linnea Sandersson

haha, tack så mycket och detsamma sötnos!

Så bra! Jo det är jätte bra här. Gjort något speciellt idag? :)

2011-03-17 @ 21:10:46
URL: http://anniebest.blogg.se/
Postat av: Jennifer

OMG SARA DU VET INTE VAD ASSÅ :D BERÄTTAR PÅ MÅNDAG !! :D :D

2011-03-20 @ 00:08:36
URL: http://jwennifer.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0