11/6-2011

4 dagar kvar!!!

hola! ligger i sängen halvt död och tänker på livet. haha, lite gött.
min dag har varit dunderbra! inte för att jag gjort speciellt mycke, bara varit allmänt glad! vid 2 tiden åkte vi och körde hem patrik simon och jakob hem till jakob och simon. åkte sen till tempo och fixade lite gott till kvällen, haha liiite fail att de saknades 1 krona baah, men hon i kassan va så snäll och bjöd på de:') haha. träffade även adam på tempo en sanbbis, han tyckte jag såg väääldigt sjuk ut, hehe. åkte sen upp till skolan för att jag och joel skulle städa våra skåp men dörrarna va låsta så de sket sej ju.. inte för att jag och joel blev så ledsa för de men.. jajaaa, åkte sen hem och fick för oss att dra och bada, jag och joel. och vi skulle då ta moppen.. haha och den stog ju längst in i garaget typ bakom alla motorcyklar och crossar. men den stog också närmast dörren in till huset. så jag fick ju en as bra ide, att vi skulle ta in moppen i huset och sen ut genom ytterdörren:D hahah! & vi lyckades! sååå bra är vi! efter att vi badat åkte vi hem igen och gjorde världens godaste middag, haha hm glömde bara alla kryddor... 
sen har vi inte gjort så mycke mer, bara myst framför tvn åså:) och de ska jag nog fortsätta med en stund till, hah. sen blir de sängen. så vi får höras i morgon igen. puuusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0