Som alla andra dagar så har denna dag vari...

Som alla andra dagar så har denna dag varit lika underbar! Tack vare allt folk här nere! Min älskling har kommit tillbaka till campingen igen också:') en 60 årig gubbe som kallar mej för söta tösen, sötnos osvosv.. Fick passa hans hund idag tillomed, hahah!:') Jobbat i kiosken på stranden idag, ahmad och oliwer fick vara mina springpojkar, hähähhä;d Sen va jag med dom resten av dagen efter att jag slutade. Hade penn krig? Typ. Smätte pennor på varandra, å fyfan va ont de göör!! Haha! Synd bah att jag aldrig fick till några smättningar på dom... Oliwer tog sen också en jävla äckel mopp full mef vatten och hällde på mej. Men han fick igen.....;););) åså ska han alltid hålla på med sitt jävla snus, haha fyfan! Men lyckades få ahmad till att skippa sista ciggen idag:D grym är jag! Haha ahmad, kommer aldrig glömma SIA. Har nog träffat världens goaste killar här nere! Så jävla mycke problem här nere med jobb, boende osv, men vadfan gör det när man får tillbringa tid med dom goaste!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0