sann romans

sorry, dålig uppdatering.. jag vet. men men vad ska man göra, haha.
sov i onsala inatt eftersom jag skulle upp och passa mina kusinbarn idag på morgonen. haha asså jag dör vilka kommentarer dom kan få till asssoo.. sötnosar:') drog sen in till kungsbacka för att köra sista moppegrejsen. gick la sådär + ayy det regnade.. men jag blev godkänd ialafal. efter det drog jag till kungsmässan och shoppade lite, fick med mej lite grann hem också. men det får ni bild på i nästa inlägg. drog sen till hemköp med mamma och köpte oss en glass och lite jordgubbar. sen hämta joel och patrik och sen hem. bara städat å skit hela kvällen. men sånt måste ju också göras. ahjaa, det va min dag ialafal. får se om de blir så många fler inlägg idag. annars hörs vi i morgon:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0