natti

hallo! kom hem från tova för 1 timme sen ungefär. satt å sjöng och spelade gitarr, lovelovelove! och hon spelar så sjukt bra också! vill meeeed!
ah sen kollade vi lite på p3 galan å tog de mest lugnt:) tänkte snart lägga mej. faktist ställt klockan.. haha. behöver inte gå upp egentligen men de e bara så att jag kan somna i morgon kväll. inte ball, know.

ååh, juste:D på måndag ska jag kolla på frölunda-djurgården! goo, längtar! yaya massa onödig information nu, hörs i morgon finisar. då jag fortsätter med den där listan med, glömt av den nu lite grann men fortsätter med den i morgon å så får ni se vad jag fick från h&m idag. nämligen beställt lite där ifrån för ett tag sen och de kom idag, så de får ni se i morgon. men aah LOOOOOVE

idag på linnéas.. go humor lollo, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0