godmorgon!

vaknade. tomt i huset, undrade vart alla va. kollade ut. där stog alla grannar runt om våran bil som va nere i diket. hahah blev rätt förvånad asså när jag såg det, trodde jag typ fortfarande sov eller något, men jag gick ut iaf till dom andra, men efter ett tag så kom de typ en traktor och drog upp bilen. haha, jaja bra morgon det med!

idag hade jag tänkt att rensa min garderob och slänga allt som jag verkligen aldrig använder, bara ha kvar sånt som jag vet att jag kommer använda. sen så måste jag fan börja tänka på vad de är för kläder jag köper, haha brukar väldigt ofta bli kläder jag egentligen vet att jag inte kommer använda, bara köper för skoj skull. men nu är det slut med de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0