min helg

just de, skulle ju berätta om min helg. så gör de nu:)
i lördags, på min födelsedag stack jag å mamma å hanalda massa sen körde hon hem mej till matte där även julia va. fixade i ordning lite , åt osv. sen kom alla tjejorna då jag fick alla presenter av dom. tack så jääätttemycket verkligen!
sen ah kom killarna dit, vi åt å lite så tog det lugnt. men de va lite konstig stämning där inne eftersom några hade bråkat innan dom kommit dit. så de va lite konstigt.. hah. men de löste sej sen ialafal. hoppas jag? jaja, sen gjorde vi väl de vi brukar göra, snacka? åt massa. sen hände nästa inte så bra sak, några gick ut åså kicklade james cornelia och hon tog hål i naveln typ förra veckan? och hennes smycke ramlade ut. så där ¨på vägen va massa ett tag och letade, men inte hittade dom smycket. cornelia blev ju inte speciellt glad, och hon skulle ju hem då på kvällen för hon skulle upp tidigt nästa morgon och åka till åre. hon åkte hem utan smycke.. men sen drog alla in och va helt blåa typ för de va så sjukt kallt hah! satt å snackade massa till, sen satt vi typ i 2 grupper, ena gruppen satt inne på mattes rum och snackade, medans vi andra satt ute och kllade på oskar som tog kort på sej själv, HAHA! asså inte skrattat så mycket på sjukt länge!  "är det där en man eller är det en stolpe?" HAHAHA, oskar, så söt! sen vid 4 på natten så satte vi igång med att göra chokladpudding. haha, fyfan va mycket de blev! men de tog slut ialafal haha! sen blev de lite galet åså, men de va kul. hällde vatten på människorna som somnade.. haha, inte jag då. sen när dom flesta hade åkt hem vi typ 10 11 tiden så drog jag hem ficade mej och hängde med till falkenberg:) jag va rätt trött då kan jag säga. men sen vid 8 tiden på kvällen då jag kom hem somnade jag med en gång. haha. riktigt skönt va det! 
ja, de där va min helg. och tack så jättemycket för alla presenter och tack matte för att vi fick vara hemma hos dej:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0