födelsedag

godmorgon! är på as bra humör:D haha hm konstigt.

igår kväll va ju jag på melodifestivalen, å hjälp va ont i rumpan man fick! funderade seriöst på att gå därifrån. ap ont gjorde det! men de va ändå kul att se åså:) fast en de inte precis är min musiksmak. haha fast de roligaste va nog när vi skulle ut från mcdonalds och sabbe tappade sin dricka, haha skratta så jag nästan började gråta, haha, nej ush va elak jag e! men de såg sjukt kul ut haha.

men idag då så ska jag först dra å handla med mamma sen kör hon mej till matte. så fixar vi där åså sen kommer de massa folk dit:) blir as bra!
men nu ska jag äta lite frukost och sen göra mej i ordning. bloggar antagligen inte så mycket idag men men,
PUSS


Kommentarer
Postat av: Linnea Sjöström

Har just nu en tävling i min blogg där man kan vinna ett snyggt tandsmycke i vittguld! Kanske något för dig, värt att kolla :)!



http://linneaasjostrom.blogg.se/2011/february/tavling-vinn-tandsmycke.html#comment



Har också 3 andra tävlingar igång ifall det intresserar dig.

2011-02-12 @ 16:59:52
URL: http://linneaasjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0