gårdagens

känner mej såhäääär duktig på att uppdatera..
i går drog jag in till stan med jenni matte & julia. hittade lite grann som jag visar senare. men sjuuukt mycke folk va de, o lite jobbigt att gå där faktist. men de va kul!
sen drog jag hem till lollo på kvällen o sov där, mysigt! hade ställt klockan på 10 idag.. tog ett tag för oss o komma upp kan man säga, haha. men vi fixade oss lite grann sen drog vi oss in till göteborg. jeeeesus va folk de va där! o hittade inte ett skit, inte lollo heller för den delen.. så de sög ju lite grann faktist. men vi träffade cornelia & stephanie där också, vilket va väldigt kul eftersom de va evigheter sen typ. sen drog jag o lollo o käka på subway åsånt. sen bara hem till lollo igen, la oss i soffan o dog ett tag, gött!
vid halv 8 va de träning också med stephanie, va as längesen så de va gött! hade dock ingen energi i kroppen, haha.. nu är det skönt att vara hemma lite ialafal:)
i morgon blir det bio med tova! ska se new year's eve, o den verkara väldigt bra! snyggingen zac efron är ju med.. hehe..
nämen, nu ska jag kolla lite 90210 sen nana, vi hörs mer i morgon!
godnatt alla fina / S
gårdagens outfit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0