avslutning-stan-liseberg-tjejkväll

dålig uppdatering, jappjapp!
men yes, ska försöka förklara vad jag gjort dessa dagar då. i tisdags så drog jag in till stan med matte, jenni, julia & cornelia för att inhandla lite julklappar åsånt mys. senare på kvällen vid tio drog jag till cornelia där även steppi va, skulle sova där o sen fixa oss tillsammans på morgonen då de va julavslutning!! så jävla underbart! fast min morgon då började inte så bra, hade svin ont i halsen, men de va en awesome dag jag hade framför mej som jag verkligen inte ville missa! så de va ju bara o gå upp. men morgonen blev en plötsligt mycke bättre då cornelia säger att de snöat ute, weeei! dock inte så mycke.. haha. men man fick ännu mer julkänslor ialafal:')
i skolan blev de lite julklapps byten, fika, sjungande med dom andra niorona. helt okej avslut:)
sen efter de drog jag julia, matte, jenni och steppi in till göteborg. satte oss o käka thai och taco buffe o bara myste på! sen blev de lite shopping av julklappar. sen vid fyra någon gång så drog vi oss vidare till liseberg som också blev galet mysigt!!
drog sen hem till julia för att ha tjejkväll, så blev massa snack o mys. tack så himla mycke allihopa som varit med dessa dagar! så himla fina vänner jag har!!
idaaag, kom hem vid tre. mådde/mår sjukt dåligt.. halsen bränner och kliar som tusan! awesome.. nämen, de är ju jul snart så ska försöka tänka positivt ändå!
nu ska jag börja ladda upp lite bilder från avslutning, lisebeg o stan o allt sånt. så vänta er en stooooor bildbomb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0