min lördag

sorry för konstig uppdatering idag, eller nått.. haha. men ah som sagt så va vi på tiopeppe, jag och 61 andra goa människor. dom fick flytta runt bord och stolar överallt för att alla skulle få plats. haha. sen va de lite roligt när alla skulle ha mat, då fick dom ropa över hela resturangen och eftersom man inte kunde gå emallan borden för de va så många så va vi tvugna och langa allt, haha, kaos.. blev också döv där inne ett tag, gosh va alla skrek när dom pratade, haha. men de va kul:) stack sen och köpte lite godis och andra ontyttigheter och satte oss i solen och bara njöt. bra dag tills nu? typ. känner att mitt liv blev en aning sämre när jag a påväg hem, den lååånga skogsvägen hem till mitt ute i ingenstans. ångest. någon jäätesöt sak som vet någonstans jag kan bo, som inte är häär? haha:( ah... finns inte så mycke mer att säga. ska lägga mej i sängen och lyssna på musik ett tag, sörja att jag bor i skogen.. haha! hörs!


Kommentarer
Postat av: Kaienya

I love guest books, keep up the good work!

2012-01-04 @ 13:26:33
URL: http://kaienya.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0