26 april

första skoldagen idag efter lovet, jaaaaaaao... dagen har varit lite upp och ner hela dagen, haha. lite segt i början, men blev lite roligare sen dom sista lektionerna. efter skolan drog jag ner till kungsbacka, gick hem till farmor en stund:') hade en trevlig liten pratstund med henne ute på balkongen i det fina vädret, mys! sen kom mamma och hämtade mej så drog vi och handlade massa till discot vi ska ha för dom små femmorna på fredag, haha! blir intressant.. sen bara hem åså, pluggat lite granna.

& idag berättade mamma att jag fick bo i min mosters hus i sommar ute på röda holmen, meeeeeeeen självklart ska det vara samma vecka som jag ska med stephanie till sundsvall.. och jag och stephanie hade ju tänkt att vi 2 skulle bo där :( jag kan ju bo där efter att jag kommit hem från sundsvall men då är stephanie fortfarande kvar i sundsvall och nästan precis när hon kommit hem ska jag till kroatien med lollo.... :( ah tänkte bara dela med mej av mina problem till er :(:(

och en sak till, i morgon börja jag blogga meeeeera, woho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0