olofsbo

varit en riktigt bra dag! kom fram till campingen vid tre tiden, o lika förvånad jag blev på gotland över stugorna blev jag idag! dom här stugorna är till o med bättre en på gotland! jag hade ju föreställt mej en stuga med ett rum o några våningssängar, men nae, denna stugan har allt, utan o överdriva! så vi gjorde oss lite hemmastadda sen gick vi ner till havet som ligger precis vid campingen o badade lite. sen tillbaks till stugan o grillade lite o så. sen ner till havet för o bada o kolla på solnedgången, så himla fint verkligen! love it! har en massa bilder från kameran sen med som ni får se när jag kommer hem! men jaja, nu ligger vi alla i sängarna, tror alla sover utom jag? haha. mja jag ska väl också ta o blunda nu då! men vi hörs mer i morgon igen! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0