it´s fucking raining...

haha inte bloggat på flera dagar nu jö, ajaj.. men jag har varit riktigt duktig faktist, nämligen jobbat! på pepparroten, inte de bästa jobbet kanske, men de är ändå ett jobb. men fuck, nu har man så himla ont i hela kroppen. riktigt jobbigt va det! men ääsch, nu har man tjänat lite money iallafal. så de är naaajs. 
sen så har jag sleepat hos steppi i två dagar, eftersom vi båda skulle jobba o sånt. mysigt! vi har varit reeedigt slitna alltså. jaja nu ska jag sluta klaga. nu ligger jag här i min säng o funderar på o snart nana. ska upp i morgon rätt tidigt för i fixa lite. joel kondirmeras ju, woho! ne vi hörs mer i morgon antagligen! pussigull! 
här får ni lite bilder från någon dag i veckan, don´t remember.... 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0