00:00

hola amigos! kom nyss hem faktist. har sprungit runt i regnet hela dagen.. tog bussen in till kungsbacka, köpte lite smycken och en ögonbrynspenna. sen drog jag mej in till göteborg o försökte hitta en spårvagn som gick till kortedala, haha. lyckades tillslut! va nämligen en hockey cup där som mina bröder spelade, så skulle titta lite på dom och så. drog runt där ett tag tills klockan va halv elva typ då cuppen va slut. drog sen efter det till donken o käka på vägen hem. men nu är jag äntligen hemma ialafal, skönt det:)
haha & en lite rolig sak som hände idag när jag o joel va på hemköp, de va en påverkad tant som ropade igenom hela affären typ, att hon gillade min mössa, sen sa hon till joel " tycker inte du också att morsan har en fin mössa?". hahah asså what? ok att folk tycker jag ser äldre ut, men inte ser jag väl ut som en morsa?? speciellt inte till joel som bara är två år yngre.. hahah,  naae....
dagens inköp!
drog en chai också såklart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0